Veelgestelde vragen (FAQ)

Lees onze FAQ, wellicht staat uw vraag hier tussen.

Wat zijn de verzendkosten van TW Products?

Wij rekenen een bedrag van € 3,99 voor bestellingen onder een bedrag van € 30,-. Voor bestellingen boven dit bedrag nemen wij de verzendkosten voor eigen rekening.

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?

Dit kan per gebruiker verschillen. Voor iedereen is de betaalmethode iDeal, PayPal en Bitcoin beschikbaar. Daarnaast is het ook mogelijk te kiezen voor een handmatige bankoverschrijving. Wij nemen uw bestelling in behandeling wanneer de betaling is ontvangen.

Wat is de gemiddelde levertijd?

Wanneer jij een product besteld hebt, wil jij hem natuurlijk zo snel als mogelijk ontvangen. Bestellingen geplaatst voor 14:00 proberen wij de volgende dag te leveren. Bij bestellingen na 14:00 kunnen wij dit niet garanderen.

Hoe veilig zijn de betaalmethode van TW Products?

Dit is misschien wel de belangrijkste vraag! Om te zorgen voor de meest optimale bescherming maken wij gebruik van Mollie. Dit is een paymentprovider waar jouw betaling via loopt. Wij slaan uw betalingsgegevens dus niet op in onze systemen. Mollie wordt gebruikt door veel grote bedrijven zoals Albert Heijn, Deliveroo en Unicef.

Wat gebeurd er na mijn bestelling?

Wanneer wij jouw betaling hebben ontvangen gaan wij meteen aan de slag! Jij krijgt direct een e-mail ter bevestiging van jouw bestelling. Wanneer wij jouw bestelling hebben verstuurd ontvang je nog een e-mail met daarin een Track and Trace code. Hiermee ben je goed op de hoogte waar jouw bestelling zich bevind.

Ontvang ik een factuur?

Wanneer je een bestelling bij ons hebt geplaatst sturen wij met de orderbevestiging een factuur. Heb jij de orderbevestiging niet ontvangen, kijk dan voor de zekerheid eerst in je ongewenste mail of spam map. Staat deze ook hier niet in, laat het ons dan weten.

stel ons een vraag!




Wij proberen vervolgens binnen 2 werkdagen een reactie te geven op uw bericht.